torsdag den 25. december 2014

Glædelig jul


Jeg havde egentlig haft planer om at skulle have tjekket ind og ønsket jer en glædelig jul inden juleaften, måtte bare sande at hverken timer og energi niveau ikke slog til. Vi har heldigvis været forskånet for sygdom, men jeg må nok erkende at jeg siden sommerferien har kørt mig selv hårdere end jeg regnede med. Så afslapning, søvn og hygge med min familie har været vægtet lidt højere.

Juleaften herhjemme bød på jul i børnehøjde og med kun 1 barn, så var der liv og glade dage for hende. Hun fik både de fleste og de største julegaver. Og selvom de alle gjorde lykke så er der alligevel et par stykker der stak lidt ud fra start af.



Og ja det øverste billede for-tiden-reaktionen når mor stiller sig op med kameraet og siger smiiil til mor.
Julie faldt i søvn omkring kl. 22 med det største smil på læben og hviskede halvt i søvne at hun havde haft den dejligste dag. Og det håber jeg også at du havde.

Rigtig glædelig jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar